torsdag 17 februari 2011

Upplevelse 4

Upplevelse 4.

Livet och den innerliga kontakten med ditt Jag blir bara mer och mer spännande

Har du någonsin skrivit ett Kärleksbrev?

Då vet du att orden bara kommer, flödande och som av sig själv :-)

Nu i Upplevelse nr. 4 har du uppgiften att skriva ett Kärleksbrev, till DIG, Som den HELA person du ÄR.

Underbart va :-)

Så, skriv ditt Kärleksbrev, återkom och dela det gärna med oss härnedan i Kommentarsfältet!

Kärlek!

Här kommer mitt:



Hel

Du Är mig Hel
Jag är dig värdig
I en samexistens
I en lusta
Där alla sinnen har högsta prioritet och berikas med sitt varande och framträdande med fullständig
Acceptans
Dina tillgångar
Förmågor att Ära
Kraft att Utföra
Vilja att kunna
Där Lyssnandet är en lärdom som ses som en tillgång oavsett Egots inverkan
Finstämdhet
Njutningsfull
Närvarande
Intelligent
Med en Empati som vet utan att se, som känner utan att lyssna, som Hör utan att tycka
Nära
Flexibelt nog
Ödmjukt
Med kvaliteter
Utöver något jag kunnat Erinra, Drömma eller Förstå
Förnöjsamhet
Livlighet
Gladlynt
Med Visioner
Sökande i vetskapen att skatten är Du som är Jag
Och under ytan
Som Jag Älskar och Hyllar
Är det nära till Passionens hetaste Driv
Likaså Vänskap
Trygghet
Och en Vetskap
Att du Alltid ska Äras

Som den Unika

Vackra Otroligt Sensuella
Gyllene Personlighet
Som med glödande hud, Lysande ögon, brinnande Intellekt, Kärleksfyllda hjärta
Alltid vet sin Helhet
Alltid kan sin väg
Alltid mår som Viljan
Stark, Fri och Förtjust

Du är

ÄR

Mig så Kär

Så Älskad

Är Du

I all enkelhet
Med alla sinnen
Smaker som förför, dofter som berör, Rösten som jag gärna hör
Du, mitt liv är Du, Jag, mitt liv är Du, Fri att vilja Välja Dig, i Enhet i Helhet i Alltet..
Mjuka Starka Visa vackra kloka Fina Snygga Snälla Mysiga Knasiga Busiga Listiga Älskade

Du

Så stolt jag är
Så Kär Jag är!
Så Fin du är
Vad Jag du är!
Vad jag njuter av att vara
Vad jag njuter av att känna
Vad jag njuter av att höra
Vad jag njuter av att lyssna
Vad jag njuter av att Älska
Vad jag njuter
Vad jag njuter
Vad jag Njuter! Lust Njuter Lust och skapar Helhet i njutningen!

Du!
Mig!
Dig!
                             Vi!
Så Vackert.
Så helt.
Min Färg och Din.
Din ton och min, din sång som sjunger mig Min ton som vaggar dig
Melodin som uppstår ur sin Helhet
Av att bara vara

Jag.

Jag i min helhet
I njutning
I det varande som Jag är som Är.


Är.

Jag.

Och Jag Älskar Dig.

Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar