söndag 6 februari 2011

Upplevelse 2.

Upplevelse 2

Skriv en Kontaktannons!

Men inte vilken kontaktannons som helst!

Skriv en text ställd utifrån Dig, för att attrahera din Personlighet, för att attrahera och dra till dig den delen av ditt Jag som du vill sammansmälta med!

Jag ville sammansmälta med min kvinnlighet, Lyfta fram mitt Jag som kvinna och Person, så följande Kontaktannons blev min text:


Vill möta Dig, Vackra själ, med öppna sinnen och Livet Medvetandegjort.
 
Säker i ditt Jag, din sexualitet, din plats, din tid och ditt varande. Du som Är ditt Jag, d...itt görande och ditt Liv. Du som Vet.

Vuxna Mogna Erfarna Du.
 
Jag känner av dig, märker dig, ser dig, och Jag, Vill sammansmälta, Nu.

Att leva sammanslutna sida vid sida hud i hud ton i ton hand i hand med alla sammanhängande existerande band, Individuellt Personligt och Enskilt utvecklande!

Skapande av Dynamik, Kreativitet, Lystna lustfyllda Lekar, Trygghet Trohet Totalitet är det som Är.
Vackra Strålande Klara Du, Möt Mig Nu!

Dina rötter är intakta, du känner din plats, Din Passion är din drivkraft Din Kreativitet är din Energi, Din Vilja är din styrka, Du Älskar ditt Jag, Du Talar det du vill för att du kan, Du lyssnar för att Lära och Du lär av det du hör.
 
Din Känsla är din Källa och du följer dina val, Energin kan du fördela så att den aldrig sinar, Du vet att Livets Illusioner är Valfria att deltaga i och du är medveten om dess effekter.
 
Vila Tystnad och Sinnesro ligger nära, Harmoni betyder Allt.
 
Ett vi är ett Jag och Ett Jag är ett Du.
 

Låt oss mötas Nu.
 
 
Jag skrev från Mig till Mig.
 
Att texten kan användas som en kontaktannons för att attrahera en annan person är ju bara ett plus, men det är inte det som är huvudsyftet i denna Upplevelse :-)
 
Skriv ner din text, infoga den här nedan i Kommentarsfältet, och beskriv gärna upplevelsen av din stund med dina ord till Dig!
 
Lycka till!
 
/Carola

1 kommentar:

  1. Att mötas nu i universum-flowan
    Jag mitt innersta gläds så innerligt att du vågar bejaka till inre att du är så mycket mera än du visar utåt --det är bara oss själva vi begränsar oss -kankse det som skrämmer oss.att vi skulle kunna om vi valde det att nå hur långt som helst,ensamma,i ett par förhållande,i familj, grupp och istörre sammanhang.Jag är inte alltid på topp men längtan dit är stor ---vill du följa med mig? jag är här nu? det känns precis som på julafton...ler du vet den där härliga känslan av att allt är spännande det finns magi i luften ,mirakler,luften står nästan stilla av spänning.att bli bejakad ,bli sedd och bli älskad är nåt extra när man hittar sin soulmate.Jag vet att han finns där. jag jobbar på att se mig själv,att bejaka mig själv och älska mig själv.
    Jag vet att jag redan är allt det ifrån universumskraft --en del säger gud nån annan allah, men jag tror att det är något större än vad vi ser just nu med dessa människoögon.att om vi slår ihop allt det och lite till- att det är så mycket större -att förstå att vi hör ihop alla--- en för alla -alla för en...ler .
    Det finns alltid mening med allt som sker det har varit dryga saker ,tunga saker och undrat många gånger varför man har pallat-vilket man inte har gjort många gånger-därav min utbrändhet--men du är här nu se på vilka fantastiska saker du har gjort ,åstadkommit och gör och kommer att göra.att våga bejaka det --att be så skall du få......jag skall bara ta emot det som kommer nu.-namaste

    SvaraRadera