söndag 6 februari 2011

Upplevelse 3.

Upplevelse 3.

Dax att skriva Lista!

Beskriv från 3 olika strukturer Din yttersta önskan.

De olika strukturerna kan vara: Socialt, Fysiskt, Mentalt, Själsligt, Personligt, Sexuellt, Intellektuellt, eller precis vad du än väljer och tycker är av vikt, för Dig, Just Nu.

Om du väljer tex:

Fysiskt, Socialt, Intellektuellt.

Gör 3 olika Önskelistor, helt fritt utifrån vad du kan föreställa Dig!

Tillåt dig FRITT Välja Allt som attraherar Dig!


EXEMPEL:


Fysiskt:

Mjuk Väldoftande Hud.

Vackra Välformade Naglar.

Rent luftigt Hår.

Socialt:

Lyhörd.

Intellektuell.

Intelligent.

Intellektuellt:

Allmänbildad.

Verbal.

Social.

Gör 3 stycken listor med Minst 10 stycken önskningar under varje huvudrubrik. Precisera exakt vad du Önskar hos DIG.

Tillåt dig verkligen Välja av Allt!

Detta är en del av din AttraktionsLista som i en del av att smälta samman m med ditt Jag.

Berätta om din upplevelse här nedan i Kommentarsfältet och infoga även dina 3 listor!

Lycka till!

/Carola

1 kommentar:

  1. önskelista -flowan
    fysiskt:
    att värken i kroppen uteblir
    att mina muskler är vältränade och orkar vara fysisktaktiva
    mera åt atlet hållet att jag har styrketränat
    len hud inga bristningar
    att väga 60 kilo och känner mig attraktiv och sexig i de kläder jag väljer att ha på mig nu. inte för att jag måste.
    att ha bikini utan att magen hänger ned-den är platt och tränad.
    det viktigaste jag gillar med min kropp är att jag kan röra mig obehindrat va med på badland och gå runt en hel dag och kolla in saker i butiker eller göra utflykter,
    jag har börjat våga mig på att testa olika sporter som jag ej kunnat vara med i innan- och stått och sett på. men nu kan jag välja själv.
    att jag har lyckats med att äta nyttigt och hälsosamt -dels för att rena kroppen men oxå för att kroppen då har tillåtit kroppen att gå ned i vikt.att olika stress situationer som gjort att kroppen bara har tänkt på att överleva det hela.jag har läkt ut min utbrändhet
    Socialt
    att jag har ett stort socialt liv med människor som tror på det jag tror på,att mitt nätverk kan göra så att jag kan bygga på det jag är intresserad av -att kunna öppna eget,jobba på någon utbildning som jag kan ha nytta av och tycka är roligt. att människor väljer att söka upp mitt sällskap det gör mig glad och det ger inspiration. men behöver fortfarande mycket social tid med mig själv med att skapa ,läsa och tänka och bara va.
    Intellektuellt
    att få jobba med ungdomar sporrar en till nya tankesätt,där går det inte att sätta sig ned och rulla tummarna.
    coachar med kbt och med kreativa saker som gör att alla får sitt- att alla blir bejakade där dom är- vet att alla är intellektuella det är min sak som lärare att hitta infallsvinklar och tekniken för att kunna nå alla i deras inlärningsätt.
    att alla är värda att hitta sitt mål och det dom vill göra. -flowan

    SvaraRadera