söndag 6 februari 2011

Upplevelse 1.

Upplevelse 1.


Tillåt dig Se, genom Foton, hur du kan släppa fram Personen Du!

Låt Fotografera dig för att tillåta det du döljer komma fram!

Vad du än Gömmer bakom Fasader och Masker kan du låta det Skina genom ytan.

Vem är du bakom alla föreställningar?

Ägna ett par timmar åt Fotografering, låt Fotografen vara någon du är riktigt trygg med, eller använd självutlösare och njut av din egen uppmärksamhet!

Studera bilderna efterråt. Se vilken bild som representerar det just Du, just Nu vill Lyfta fram.

Publicera gärna bilden om du ofta visar dig i sociala sammanhang tex. på Facebook.

Beskriv här nedan i Kommentarsfältet hur du Upplevde Uppgiften och såklart, bidrag gärna med en länk till din Bild!

/Carola

1 kommentar:

  1. Jag är väldigt överviktig men jag har aldrig gillat att se mig själv på foto.både med självkänslan,övervikten och att det alltid har varit jag som hållt i kameran,jag blev rätt trött på det så jag gick till en fotograf - jag blev sminkad och typ 90 % av korten skulle jag ha kunnat köpt pga av att de blev super bra ---skulle ha korten oxå till en nätdejtningsida. i vanliga vardagen sminkar jag mig inte ofta pga av allergi - så jag har tom gått på dejt osminkad--ler men killar förväntar sig att man skall göra det.att man skall vara toppenpinglan men själva är dom ju inte det. så jag är nog helt ute på fel sajt.rätt trött på att va singel,o det är inte det att jag inte kan vara själv för det har jag varit i många år. så det här med foton är knepigt-jag finns på happypancake.com som flowan om det är någon som vill se bilden.....ha en fin dag

    SvaraRadera